ВЛАДНИЙ СТИЛЬ
Високий
контроль, низька підтримка. Батьки недосяжні, викликають страх, вимагають
беззаперечної покори. Однобічне спілкування: батьки-діти. Негнучкі, часто
безпідставні стандарти. Жорсткі, часто безпідставні наслідки. Уникання
виявлення любові, негнучкі покарання. Зламані воля й характер, переважаючий і
черствий.
ВПЛИВ НА ДИТИНУ: Низька самоповага і самоконтроль, прояви
бунтівливості, депресія, погані відносини, посередня успішність в школі.
ОСНОВНА УВАГА: Підвищити рівень підтримки і
турботи, слухати дитину.
ПОБЛАЖЛИВИЙ СТИЛЬ
Низький контроль,
високий рівень підтримки, дитина керує. Двостороннє спілкування. Мало уявлення
про наслідки. Постійне виявлення любові, слабка дисципліна. Неприборкана
воля і егоцентричний характер, дозволяючий і теплий.
ВПЛИВ НА ДИТИНУ: Низький самоконтроль, низька самоповага,
нешанобливе ставлення, незахищеність, нездатність пристосовуватися до
меж, низька відповідальність, низька успішність у школі
ОСНОВНА УВАГА: Підвищити рівень контролю.
УСУНУТИЙ СТИЛЬ
Низький
контроль, низький рівень підтримки. Батьки недосяжні. Мінімум спілкування. Лише
декілька нечітко висловлених стандартів. Непередбачувані наслідки. Мінлива
любов і дисципліна. Деформована воля і характер, віддалений і відсутній
ВПЛИВ НА ДИТИНУ: Низька самоповага та мотивація, труднощі
у формуванні стосунків, бунтівливість, незахищеність, погана успішність у
школі.
ОСНОВНА УВАГА: Більше часу приділяти дитині (підвищити
як підтримку, так і контроль).
СПРЯМОВУЮЧИЙ СТИЛЬ
Високий рівень
контролю і підтримки. Батьки досяжні, доброзичливе керування дитиною.
Двостороннє ефективне спілкування. Чіткі стандарти, що ґрунтуються на
правильних цінностях. Логічний аналіз проявів поганої поведінки. Постійна любов
і дисципліна. Добре сформована воля і сильний характер, люблячий і стійкий.
ВПЛИВ НА ДИТИНУ: Висока самоповага, самоконтроль,
самостійність, здорові взаємини, хороша успішність в школі.
ОСНОВНА УВАГА: Підтримувати баланс та покращувати
підтримку і контроль.
Немає коментарів:
Дописати коментар