22.04.2024. ПСИХОЛОГІЧНА ХВИЛИНКА " БУДИНОЧОК"
У межах реалізації Всеукраїнської програми ментального здоров’я, щодня проводяться психологічні хвилинки, які допомагають дітям емоційно розвантажуватись.
З метою подолання тривожних відчуттів та отримання позитивних емоцій діти молодшої групи разом з вихователем грали у веселу гру "Будиночок". Яка розвиває концентрацію, рівновагу, спонукає до групової взаємодії та чудово підіймає настрій.
15.04.2024. СТАБІЛІЗАЦІЯ ЗА ДОПОМОГОЮ ДИХАЛЬНИХ КАРТОК
У світі, де діти зіштовхуються з різноманітними викликами та стресовими ситуаціями, вміння правильно дихати може стати цінним інструментом для збереження їх фізичного та емоційного благополуччя.
Дихальні вправи - це ефективний засіб для заспокоєння, зняття напруги і тривоги.
Діти старшої групи разом з психологом практикували навички глибокого дихання за допомогою "Дихальних карток" від Світлани Ройз з користю для свого ментального здоров’я.
5.04.2024. ВЕСЕЛІ ІГРИ ДЛЯ ЕМОЦІЙНОГО РОЗВАНТАЖЕННЯ
Дбаючи про ментальне здоров'я дітей, щодня підвищуємо їхню стресостійкість в ігровій та веселій формі.
Разом закріплюємо навички виражати свої емоції, знімати м'язову напругу для збереження внутрішнього балансу використовуючи техніки і вправи з Аптечки самодопомоги. Заряджаємось позитивними емоціями та маємо гарний настрій від колективних ігор.
21.03.2024 ДБАЄМО ПРО МЕНТАЛЬНЕ ЗДОРОВ'Я ДІТЕЙ
Створення позитивного емоційного настрою, формування дружніх стосунків, зняття напруження та гармонізація внутрішнього стану дітей з метою підтримки їхнього ментального здоров’я.
Під час профілактичного заняття з психологом діти розповідали про своїх друзів у групі, яку суперсилу вони мають, а також створили ситуацію єднання у вигляді гірлянди дружби.
20.02.24. В СВІТІ ЕМОЦІЙ
Для ментального здоров’я дітей необхідна збалансованість позитивних і негативних емоцій, що забезпечує підтримання їхньої душевної рівноваги та життєствердної поведінки.
Метою розвивального заняття з дітьми було закріпити знання дітей про емоції, емоційний стан свій та оточуючих; розвинути комунікативні якості, почуття взаємодопомоги; знизити тривожність, агресивність, ознайомитись із способами позбавлення від страху; сприяти створенню у дошкільників позитивного настрою.
13.02.24. "КОЛАЖ ВДЯЧНОСТІ"
В рамках всеукраїнської програми"Ти як?" продовжуємо піклуватися про ментальне здоров'я дошкільників.
Метою сьогоднішнього профілактичного заняття з дітьми старшої групи було виховувати у дітей почуття вдячності, вчитись досліджувати свої почуття та отримувати позитив та задоволення від колективної роботи.
Створюючи свої долоні вдячності діти вчились дякувати своїм батькам, друзям, нашим захисникам.
Адже коли відчуваєш вдячність, мозок виділяє дофамін. У нас покращується настрій, і з'являються сили на улюблені справи. Тож вміти дякувати - це не лише про ввічливість. Це користь нашому ментальному й заразом фізичному здоров'ю.
7.02.24.ПСИХОЛОГІЧНА ХВИЛИНКА "КУЛЬКИ І ХВИЛЮВАННЯ"
Дбаючи про ментальне здоров'я дітей, щодня підвищуємо їхню стресостійкість в ігровій і веселій формі.
Під час психологічної хвилинки з дітьми старших груп використавши надувні кульки,розвивали моторику, координацію рук та очей. А головне вчились концепції управління стресом за допомогою позитивних дій, разом уявляли, що кульки символізують наші турботи та стреси.Втримати кульку - означає керувати своїм стресом.
Діти отримали позитивні емоції з користю для свого ментального здоров’я.
Дія обіймів схожа на медитацію та сміх. Вони вчать нас відпускати погане і насолоджуватись теперішнім моментом; допомагають об'єднати серце, почуття та дихання.
Щоб створити гарний настрій та навчити дітей обійматись , коли страшно чи сумно сьогодні під час психологічної хвилинки використали картки «Обійманці» від експертки програми «Ти як?» Світлани Ройз.
Обіймашки викликали емоції радості та щасливі посмішки на дитячих обличчях!
22.01.24.ВЕСЕЛІ РУХАНКИ - ЗАРЯД НАСТРОЮ НА ЦІЛИЙ ДЕНЬ
У межах реалізації Всеукраїнської програми ментального здоров’я, щодня проводимо руханки з дітьми, які допомагають їм емоційно розвантажуватись.
Щоденна рухова активність - це запорука психологічного здоров'я:
- знижує дратівливість і тривожність;
- додає впевненості в собі;
- вчить груповій взаємодії.
Сьогодні з дітьми старших груп після виконання веселих руханок відновили свій баланс енергії та отримали гарний настрій.
18.01.24. КУЛЬКИ НАДУВАЄМО ТРИВОГУ ДОЛАЄМО
Дихальна практика із використанням повітряних куль не тільки збільшує життєву ємність легень та збагачує наш організм киснем, а й сприяє зменшенню тривоги, дбаючи про нервову систему.
Під час психологічної хвилинки діти старшої групи разом з вихователем вчились заспокоюватись концентруючись на своєму диханні.
Надування повітряних кульок - це найдоступніший і ефективніший засіб для тренування спокійного дихання.
11.01.24. ШАТРО БЕЗПЕКИ ДЛЯ ДІТЕЙ
В рамках реалізації програми "Ти як?" продовжуємо піклуватися про ментальне здоров'я дошкільників.
Створення для дітей відчуття безпеки є актуальним в умовах сьогодення.
Будування "Халабуд"- це чудовий спосіб зняти напругу, відчути комфорт та безпеку. У цьому затишному місці дітям приємно проводити час: грати, спілкуватися, фантазувати.
4.01.24. СТАБІЛІЗАЦІЯ ЕМОЦІЙ З "КАРТКАМИ СИЛИ"
Вправи на стабілізацію емоційних станів - дієвий інструмент для боротьби зі стресом та його наслідками, адже їх можна використовувати де б ви не були.
З метою збереження ментального здоров'я дошкільників з допомогою "Карток сили" від Світлани Ройз на рівні емоцій відчували на собі силу тварин. Діти отримували задоволення та позитив від виконання практик на заземлення та дихальних вправ.
28.12.23. ПСИХОЛОГІЧНІ ХВИЛИНКИ
В межах всеукраїнської програми "Ти як?" продовжуємо піклування про ментальне здоров'я дошкільників.
Під час сьогоднішньої психологічної хвилинки з дітьми середньої групи, щоб відновити психологічний баланс і подолати тривожні відчуття разом дихали по долоньці та виконали вправу"Сокира".
Дані вправи відволікають від тривожних думок та вчать дітей знімати напругу в тілі.
22.12.23. РУХЛИВІ ІГРИ З КОРИСТЮ ДЛЯ ЗДОРОВ'Я
Гра зменшує рівень стресу, хронічної втоми й депресії та збільшує рухливість, швидкість реакції, координацію рухів, відчуття балансу і гнучкість.
Регулярна рухова активність - це запорука фізичного і психічного здоров’я.
Постійно турбуємось про ментальне здоров'я дітей граючи в рухливі ігри з метою отримання позитивних емоцій та зниження рівня тривожності.
14.12.23. АРОМАТЕРАПІЯ ДЛЯ ДІТЕЙ
Аромати мають на наш організм безпосередній психологічний та фізіологічний вплив. Адже, діють на нас очищуючи та відновлюючи, змінюючи нашу енергію і наповнюючи наші думки спокоєм та духовним благополуччям.
Для дітей аромотерапія в деякій мірі є більш обгрунтованою, ніж її застосування в лікуванні дорослих. Так як дитячі рецептори нюху на порядок чутливіші, ніж у дорослих, а умовних рефлексів, пов’язаних з запахами ще не накопичилося, можна припустити, що ефірні масла діють на них більш ефективно.
Наші малюки другої молодшої групи разом з вихователем, також трішки порелаксували з користю для свого ментального здоров’я.
8.12.23. ДБАЄМО ПРО МЕНТАЛЬНЕ ЗДОРОВ'Я
В рамках Всеукраїнської програми "Ти як?" щодня навчаємо дошкільників технікам самодопомоги.
Разом закріплюємо навички виражати свої емоції, знімати м'язову напругу для збереження внутрішнього балансу використовуючи вправи з матеріалів програми "Ти як?"
Сьогодні для малечі були проведені: вправи на дихання, масаж м'ячиком і для підняття настрою вправа "Комплімент".
28.11.23. РОЗУМІЮ, А ОТЖЕ КЕРУЮ
Діти ще не вміють так управно, як дорослі контролювати чи пригнічувати сильні емоції і почуття.
Саме тому в рамках Всеукраїнської акції "16 днів проти насилля" з метою допомоги дітям легше переносити емоційне збудження чи хвилю агресії сьогодні вчились самоконтролю та регуляції своєї поведінки з допомогою дихальних вправ "Вдих та видих", "Дихання по долоньці" та тілесних вправ "Опануй себе", "Лимон", "Статуя",а потім пограли у веселу гру з подушками "Борці сумо". Емоційно та весело пройшла наша психологічна хвилинка.
20.11.23. Під час занять практичним психологом та вихователями з дітьми були проведені бесіди про щасливе дитинство. А з метою стабілізації емоційного стану та покращення настрою психологічні хвилинки: «Квітка настрою», «Сонечко», «Серце добрих побажань», "Подаруй посмішку".
16.11.2023. З нагоди дня толерантності з дітьми старшої групи практичним психологом було проведено заняття на тему: "Усі ми різні, але всі рівні!".
З метою формування у дітей почуття толерантності, інтересу та поваги до людей, підтримки бажання дружити один з одним, допомагати, творити добро по відношенню до ближніх.
Переглянули з дітьми мультфільм про толерантність та дружбу, обговорили гарні та не дуже вчинки по відношенню до своїх друзів та оточуючих людей, створили колаж "Долоньки толерантності" та пограли в улюблені дітьми ігри «Павутинку побажань», "Обійманці".
15.11.23. В рамках тижня Доброти з вихованцями старшої групи мандрували "Країною дружби". Відвідали зупинки: "Дружба", "Веселинка", "Поділись теплом" .
Метою заходу було створення позитивного емоційного настрою, формування дружніх стосунків, зняття напруження та гармонізація внутрішнього стану дітей.
Під час гри-подорожі діти вчились дбати про своє ментальне здоров’я та взаємодіяти один з одним.
З НАГОДИ ДНЯ ДОБРОТИ
Сьогодні, 13 листопада, весь світ відзначає Всесвітній день доброти. У нашому садочку день розпочався з акції "Серце доброти". Протягом дня вихователями усіх вікових груп були проведені бесіди з вихованцями на тему: «Все починається з добра» з метою донести дітям розуміння сили доброти, прагнення допомогати слабшому, цінувати добрі вчинки, взаємини, аналізувати свою поведінку.
Для працівників закладу діти старшої групи "Добрик" під керівництвом вихователя та практичного психолога виготовили "Голубів миру та добра"
6.11.2023. Психологічна хвилинка " Посміхнись та обіймись".
Близькість завжди зцілює.Відчуття близькості допомагає отримати нам позитивні емоції, підтримку та захищеність.
Через гру "Обійманці" (авторка Світлана Ройз) діти другої молодшої групи разом з психологом та вихователем відчули на собі та подарували один одному саме такі веселі обіймочки.
31.10.2023 В рамках Всеукраїнської програми "Ти як?" продовжуємо піклування про ментальне здоров'я дошкільників.
Профілактичне заняття "Чарівна квітка для малят" з дітьми старшої логопедичної групи. Метою заняття було навчитись виплескувати свої негативні емоції з користю та отримувати позитив та задоволення від колективної роботи.
16.10.2023 року було проведено заняття зі збереження ментального здоров'я дошкільників з метою стабілізації емоційного стану та покращення настрою.
10 ЖОВТНЯ ВСЕСВІТНІЙ ДЕНЬ МЕНТАЛЬНОГО ЗДОРОВ’Я
До Всесвітнього дня ментального здоров’я в ДНЗ #43 "Горобинка" практичним психологом були розроблені буклети для колективу ДНЗ та батьків вихованців. З метою підтримки їхнього психічного здоров'я. А також всі працівники закладу мали змогу прийняти участь в акції "Подаруй посмішку - отримай підтримку з чарівної скрині".
Протягом дня з дітьми всіх вікових груп вихователями та практичним психологом були проведені психологічні хвилинки. З метою стабілізації емоційного стану та покращення настрою дошкільників.
2.10.23 року з метою підтримки ментального здоров'я дошкільників практичним психологом була проведена психологічна хвилинка.
Немає коментарів:
Дописати коментар